לפני
אחרי

מרווח בין שיניים

טובה בת 76, ניהלה חנות תכשיטים בתל-אביב וניחנת במודעות אסטטית גבוה. תלונתה העיקרית הייתה : "מפריע לי הרווח השחור בין השן הקדמית לשן הסמוכה. הרווח נראה מאוד לא אסטטי כאשר אני מחייכת, אך אין לי כוח לעבור טיפול מסובך"

האבחנה: מרווח בין-שיניים שנוצר באופן הדרגתי במשך שנים עקב תזוזה פיזיולוגית של השיניים. אפשרויות הטיפול הקלאסיות במקרים דומים הם: יישור שיניים או כתר חרסינה. במקרה זה  אפשרויות אלו, גם אם בעלות סיכוי גבוה להשגת תוצאה אסטטית מעולה, אינן תואמות את בקשתה של המטופלת להימנע מטיפול מורכב. כתר חרסינה למשל, מצריך בדרך כלל טיפול שורש מקדים והשחזה של השן. יישור שיניים נמשך זמן רב ומצריך חיבור התקן אורתודנטי כמו סמכים (קוביות) על גבי השיניים.

הפתרון שלנו היה להשלים את המרווח בין השיניים על ידי חומר שיחזור בצבע השן. הטיפול  נמשך כ- 45 דקות , לא הצריך פגיעה בחיות השן או אובדן חומר שן טבעי עקב השחזה. כבונוס עלות הטיפול פחותה מכל אלטרנטיבה אחרת המשלבת עבודה במעבדת השיניים. התוצאה שלפניכם משביעת רצון ובעלת סיכוי גבוה לשרוד במשך שנים ללא כל צורך בטיפול נוסף. המטופלת הגיבה בשמחה רבה לתוצאת הטיפול שענה על ציפיותיה האסטטיות הגבוהות ועל בקשתה שלא לעבור טיפול מורכב. חשוב לציין שטיפול מהסוג המוזכר אפשרי בתנאי שהחניכיים באזור המטופל בריאות.

שיתוף: